سوالات متداول

تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ثبت نام و خرید

برای ثبت نام در سایت کهکشان رایانه، تنها شماره تلفن همراه شما کافیست. بر روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید، و شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.

خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت کهکشان رایانه بسیار ساده می‌باشد.

با توجه به اینکه برخی اطلاع رسانی های مراحل سفارش از طریق پیامک میباشد، لطفا دقت فرمایید که در زمان ثبت نام شماره همراه خود را صحیح وارد نمایید و اطمینان حاصل فرمایید که شماره شما در لیست سیاه دریافت پیامکهای تبلیغاتی نباشد.

از نوار منوی محصولات، دسته بندی و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگیهای کالا، روش مصرف و نظرات کاربران دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن “افزودن به سبد خرید” کالا را سبد خرید خود اضافه نمایید.

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه “تکمیل خرید” را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید که ثبت نام در سایت با آدرس ایمیل و یا شماره تلگرام امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره رسید شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از این لینک قابل پیگیری است.

برای خرید از کهکشان رایانه، پرداخت تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است. شما می‌توانید از طریق درگاه‌های معتبر بانکی موجود در سایت کهکشان رایانه و با استفاده از کارت‌های شبکه شتاب مبلغ سفارش خود را به صورت امن و راحت به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

خیر ، متاسفانه به علت شیوع بیماری Covid-19 امکان پرداخت در محل در حال حاضر وجود ندارد.

در سایت کهکشان رایانه وارد شوید، بر روی آیکون “سبد خرید” در بالای سایت کلیک کنید و کد تخفیف خود را وارد نموده و دکمه اعمال کد تخفیف را کلیک نموده تا تخفیف برای شما اعمال شود.
در صورتی کد شما به صورت صحیح وارد شده باشد مبلغ کد از خرید شما کسر خواهد شد.

امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش” است می توانید خرید خود را کنسل نمایید تا هزینه به حساب شما بازگردانده شود و سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در این صورت تخفیفات و هدیه های موجود در رسید شما کنسل می شود و خریدی با شرایط جدید ثبت خواهید کرد. توجه کنید در صورتی که کالا به مرحله “ارسال” رفته باشد، امکان کنسل شدن سفارش وجود ندارد.

در صورتی که بسته شما در مرحله “ثبت سفارش” است امکان تغییر زمان ارسال و یا آدرس وجود دارد و می توانید تغییرات مورد نظر خود را از طریق بخش تیکت اعلام کنید تا تیم پشتیبانی پس از امکان سنجی تغییرات مورد نظر را انجام دهند. اما در صورتی که کالا به مرحله “ارسال کالا” رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در آدرس وجود ندارد و امور مشتریان به آن دسترسی ندارد.در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید، در صورتی که کالا توسط حامل به کهکشان رایانه بدون تغییر در بسته بندی و به صورت حالت اولیه ارسال عودت شود ، پس از کسر هزینه بسته بندی و ارسال ، مابقی وجه به حساب شما عودت داده خواهد شد.

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش کهکشان رایانه تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت‌نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

خیر ، متاسفانه به علت شیوع بیماری Covid-19 امکان تحویل حضوری در حال حاضر وجود ندارد.

اگر در شهر تهران هستید هر زمان که سفارش خود را ثبت نمایید ، در صورتی که قبل از بازه های ارسالی ثبت شده باشد ، سفارش شما همان روز ارسال میشود در غیر اینصورت روز کاری بعد کالا برای شما ارسال خوهد شد.

ارسال سفارش سایر شهر‌ها از طریق حامل منتخب شما صورت می‌گیرد ، که در هنگام سفارش زمان تحویل کالا به حامل مشخص می‌شود، سفارش شما طی ۲ تا ۵ روز کاری ( به دلیل شرایط خاص و وجود بیماری Covid-19 احتمال تغییر در زمان تحویل به علت قرنطینه کردن بسته های ارسالی وجود دارد ) پس از تحویل سفارش به حامل ، به دست شما می‌رسد.

ضمانت

– اطلاعات هر محصول در وب‌سایت کهکشان رایانه، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و کهکشان رایانه مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین کهکشان رایانه مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه کهکشان رایانه در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، کهکشان رایانه صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق رسید (حداکثر تا یک ماه از تاریخ رسید) به مشتری برمی‌گرداند.
– کهکشان رایانه نسبت به گارانتی و خدمات پس از فروش مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید در این موارد صرفا توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا و مراکز خدمات کالا) انجام شود.

کهکشان رایانه تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از نماینده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می نماید، به این ترتیب اصالت کالا با اطمینان توسط کهکشان رایانه تضمین می شود.

برای هر یک از کالاها در سایت، اطلاعاتی از قبیل نام، عکس و ویژگیها عنوان شده است. ما تضمین میکنیم که کالایی که به دست شما میرسد از همه نظر دقیقا همان کالایی است که در سایت دیده و انتخاب کرده اید. یعنی تضمین تطابق کالا با سایت. اگر غیر از این باشد، کالا از شما پس گرفته میشود و همه هزینه ها اعم از هزینه کالا، هزینه ارسال و هزینه بازپس فرستادن آن، به شما برگردانده میشود.

به دلیل مقررات مراکز خدمات از فروش امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد.

مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از حامل، بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک کهکشان رایانه محتویات سفارش خود را با رسید تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با رسید از دریافت آن خودداری نمایند.

توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی کهکشان رایانه و بررسی ایشان بر عهده مشتری می‌باشد.

درخواست انصراف از خرید فقط تا ۷ روز پس از دریافت سفارش توسط مشتری امکان پذیر می‌باشد. پس از آن به هیچ وجه امکان انصراف از سفارش و عودت کالا وجود نخواهد داشت. در صورت انصراف از خرید کل سفارش، باید محصولات در بسته بندی کهکشان رایانه و به همراه رسید و هدایا عودت داده شود (تحویل پست یا مامور ارسال شوند)، در غیر اینصورت امکان عودت و بازگشت کالا امکان پذیر نمی‌باشد.

به دلیل مقررات مراکز خدمات از فروش امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد.

در صورتی که اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده کهکشان رایانه می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به کهکشان رایانه باید تصویر برگه پستی یا رسید پیک را از طریق بخش تیکت برای پشتیبانی کهکشان رایانه ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن رسید پستی یا پیک امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

در صورتی که مالکیت شماره تلفن همراه و کارت بانکی که پرداخت با آن صورت پذیرفته با کد ملی ثبت شده تطابق نداشته باشد، طبق قوانین سفارش لغو شده و مبلغ پرداختی بعد از ۳ تا ۵ روز کاری در صورتی که شکایتی بابت این تراکنش وجود نداشته باشد فقط به شماره کارتی که خرید از طریق آن انجام شده عودت خواهد شد.

ارسال کالا

کالا در شهر تهران از طریق الوپیک یا اسنپ باکس و شهرستان های استان تهران از پست ارسال می شود.
ارسال با الوپیک یا اسنپ باکس: اگر گزینه الوپیک یا اسنپ باکس را انتخاب نمایید، کالا در زمان انتخابی شما با پیک برایتان ارسال می شود و هزینه ارسال با الوپیک یا اسنپ باکس براساس محاسبه لحظه ای نسبت به موقعیت شما محاسبه شده و هنگام دریافت کالا توسط سفیر حامل از شما دریافت میشود.

کالا با حامل انتخابی شما ارسال می شود و بسته ۳ تا ۵ روز کاری ( به علت وجود شرایط خاص به علت شیوع بیماری Covid-19 امکان دارد زمان تحویل از طرف حامل کمی با تاخیر صورت پذیرد ) از زمان انتخابی شما به دستتان می رسد. بنابراین زمان انتخابی شما برای ارسال، زمانی است که بسته شما در کهکشان رایانه آماده ارسال شده و به حامل تحویل داده می شود. بسته ۳ تا ۵ روز کاری بعد از آن به دست شما خواهد رسید. تمام سفارشات ثبت شده قبل از ساعت ۱۵ ، همان روز برای ارسال آماده و به حامل تحویل داده میشود.

در صورت انتخاب این حامل در سامانه ، هزینه ارسال بصورت خودکار محاسبه و در صورت حساب شما اعمال میشود . پس از ارسال در صورتی که هزینه ارسال پست کمتر از این مبلغ گردد، مابه التفاوت به صورت کد تخفیف در اختیار شما قرار میگیرد تا در خرید های آتی بتوانید از آن استفاده کنید. مدت زمان استفاده از این کد تخفیف ۱۵ روز خواهد بود.

شماره بارنامه و یا لینک رهگیری سفارش شما ، پس از تحویل کالا به حامل از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.